Latest Post

Rząd Wielkiej Brytanii pozwala pracownikom agencji na pokrycie strajkujących pracowników Patrząc na badania w miejscu pracy, część 14-zamykanie zgłoszeń Stawka dzienna pracowników i wynagrodzenie za nadgodziny: konsekwencje nadchodzącej decyzji Sądu Najwyższego w sprawie Helix V. Hewitt (USA) Nowe prawo z Kolorado drastycznie ogranicza stosowanie porozumień ograniczających zatrudnienie (USA) Badanie dochodzeń w miejscu pracy, część 10 – wymagania dotyczące ujawniania informacji po złożeniu sprawozdania (UK) Konfrontacja z konfliktem: jak radzić sobie z trudnymi sporami pracowniczymi  3 Wskazówki dotyczące komunikacji z różnymi typami osobowości w zespole EEOC aktualizuje wytyczne dotyczące COVID-19, zmienia wytyczne dotyczące testowania i przesiewania objawów (USA) Jak komunikować się ze swoim zespołem-od 2 małych właścicieli biz, którzy opanowali ten proces Wielka Brytania: bezpośrednia oferta płacy złożona w momencie impasu w negocjacjach unijnych była bezprawną zachętą

Skuteczne przywództwo wymaga solidnej komunikacji. Ale nie zawsze jest to łatwe — zwłaszcza, gdy masz różne typy osobowości w swoim zespole. 

Potrzeba czasu, aby zrozumieć ludzi i jak się uczą i rozwijają. Ale przy odrobinie dodatkowego wysiłku i uwagi możesz dostosować swój styl przywództwa i komunikacji do potrzeb swojego zespołu.

Tutaj Kenia Stubblefield, 11-letnia weteranka zarządzania sprzedażą detaliczną i dyrektor generalny sklepu detalicznego Forth & Nomad dzieli się swoimi sprawdzonymi wskazówkami. 

1.  Zapytaj z góry, aby zrozumieć 

Kenia koncentruje się na tym, aby dowiedzieć się, jak rozmawiać z członkami zespołu, jak tylko zaczną pracę. 

„Ważne jest dla mnie, że siedzę z każdym z moich pracowników i Rozumiem, dokąd zmierzają, skąd pochodzą i jaki jest ich język miłości”, mówi. „Jak lubią, gdy się do nich mówi? Jest kilka osób, które lubią puszyste słowa. Jest kilku, którzy chcą, żebym im to wyjaśnił. Więc zrozumienie, czego chcą i jak mogę sobie z tym poradzić, jest kluczowe.” 

2.  Dostosuj swoje metody  

Kenia mówi, że nauczyła się na własnej skórze, że różni ludzie i osobowości wymagają różnych metod komunikacji. 

„To było jak, OK. Komunikuję się z tobą, ale to nie rezonuje. Więc może nie rozumiesz tego rodzaju komunikacji. Spróbuję tego typu. To była tylko nauka komunikowania się na różnych poziomach. Nie każdy jest puszysty, nie każdy lubi rzeczy, które są na miejscu. Każdy jest inny.”

Oto kilka dobrych zasobów, które mogą pomóc ci zidentyfikować i skutecznie komunikować się z różnymi typami osobowości w Twojej organizacji:

3. Uzyskaj opinię

Skuteczna komunikacja z każdą osobą wymaga praktyki i adaptacji. Po wypróbowaniu różnych metod poproś o opinię na temat tego, co lubią i jak możesz poprawić. 

„Możliwość otrzymywania i przekazywania informacji zwrotnych jest ważna”, mówi Kenia. „Tak tworzy się zespół. W ten sposób rozwijasz swój zespół. I tak stajesz się lepszym menedżerem. Proszę o opinie na bieżąco. Mam jeszcze tyle do zrobienia.”

Chcesz poprawić grę komunikacyjną swojej drużyny? Użyj aplikacji all-in-one Homebase, aby wysyłać wiadomości do grup i poszczególnych członków zespołu, uzyskiwać informacje zwrotne o zmianach i nie tylko.