Latest Post

Rząd Wielkiej Brytanii pozwala pracownikom agencji na pokrycie strajkujących pracowników Patrząc na badania w miejscu pracy, część 14-zamykanie zgłoszeń Stawka dzienna pracowników i wynagrodzenie za nadgodziny: konsekwencje nadchodzącej decyzji Sądu Najwyższego w sprawie Helix V. Hewitt (USA) Nowe prawo z Kolorado drastycznie ogranicza stosowanie porozumień ograniczających zatrudnienie (USA) Badanie dochodzeń w miejscu pracy, część 10 – wymagania dotyczące ujawniania informacji po złożeniu sprawozdania (UK) Konfrontacja z konfliktem: jak radzić sobie z trudnymi sporami pracowniczymi  3 Wskazówki dotyczące komunikacji z różnymi typami osobowości w zespole EEOC aktualizuje wytyczne dotyczące COVID-19, zmienia wytyczne dotyczące testowania i przesiewania objawów (USA) Jak komunikować się ze swoim zespołem-od 2 małych właścicieli biz, którzy opanowali ten proces Wielka Brytania: bezpośrednia oferta płacy złożona w momencie impasu w negocjacjach unijnych była bezprawną zachętą

Obserwujemy dziś coraz większą kontrolę nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji („AI”) i algorytmów, a także większą świadomość potencjału tych technologii do zaostrzenia niektórych zagrożeń dla konsumentów.

Pytania dotyczące etyki i uczciwości sztucznej inteligencji stają się coraz bardziej powszechne. W ostatnich latach obserwujemy coraz większą świadomość społeczną tego, co kiedyś było stosunkowo niejasnym zagadnieniem akademickim. Obejmuje to szczególną uwagę poświęconą stosowaniu algorytmu do określania poziomów A 2020 przez rozporządzenie Urzędu kwalifikacji i egzaminów (lub”Ofqual”).

Nie ma wątpliwości, że prawodawcy i organy regulacyjne na całym świecie biorą pod uwagę i pracują nad aktualizacją własnych podejść. W Wielkiej Brytanii decydenci w Biurze ds. sztucznej inteligencji pracują nad dokumentem dotyczącym polityki sztucznej inteligencji, podczas gdy Departament ds. cyfryzacji, kultury, mediów i Sportu konsultował zmiany w prawie ochrony danych, aby uwzględnić wyzwania związane z sztuczną inteligencją. Jeśli chodzi o kwestie regulacyjne, Forum cyfrowej współpracy regulacyjnej rozważa podejście brytyjskich organów regulacyjnych do kwestii związanych z algorytmami, a Komisja ds. równości i Praw Człowieka włączyła wytyczne dotyczące sztucznej inteligencji do swojego strategicznego planu na lata 2022-25. A w szczególności w usługach finansowych, AI Public Private Forum przygotowało długo oczekiwany raport, z dokumentem dyskusyjnym z Banku Anglii i FCA oznaczonym jako kolejny krok.

Wszystko to odbywa się w szerszym kontekście większej świadomości społecznej na temat kwestii sprawiedliwości społecznej. Mogą one być czasami złożone, z interakcją między aktualnymi praktykami a dziedzictwem historycznych niesprawiedliwości, które można odczuć do dziś.

Niemniej jednak sztuczna inteligencja obiecuje, że umożliwi skok naprzód w zakresie świadczenia usług finansowych, nie tylko w zakresie poprawy wydajności dla firm, ale także w zakresie realnych korzyści dla klientów. Wprowadzenie sztucznej inteligencji do większej liczby zastosowań w sektorze finansowym może przyczynić się do większej personalizacji produktów i usług dla konsumentów, umożliwić większą integrację finansową oraz umożliwić skuteczniejszą ochronę przed oszustwami i innymi przestępstwami gospodarczymi.

Nie jest zatem zaskoczeniem, że pytania o uczciwość i stronniczość sztucznej inteligencji są przed oczami. Potrzeba czasu, aby UK Plc przebrnęło przez wszystkie zawiłości, aby konsumenci i społeczeństwo mogli korzystać z zalet technologii sztucznej inteligencji, mając pewność, że jest ona używana uczciwie i etycznie. Mamy nadzieję, że niniejszy dokument będzie pomocnym wkładem w debatę.

Pobierz swoją kopię tutaj.

Możesz również uzyskać dostęp do naszego webinarium na ten temat tutaj.

Polecane Lektury

Kluczowe Kontakty

Jeśli chcesz omówić którekolwiek z wyżej wymienionych zmian, które mogą mieć wpływ na Twój system lub organizację, porozmawiaj ze swoim zwykłym doradcą HSF lub skontaktuj się z jednym z naszych specjalistów.

Karen Anderson

Jon Ford

Miriam Everett

Sian McKinley