Fatim Jumabhoy i Shivchand Jhinku koncentrują swoje prognozy na czterech kluczowych obszarach, w szczególności gdy firmy konsumenckie zmagają się ze swoimi stanowiskami post-covid, w tym zarządzaniem dobrostanem pracowników, problemami z powrotem do pracy, rosnącymi roszczeniami dotyczącymi zastraszania i molestowania oraz wzrostem aktywności pracowników. Zwracają uwagę na zaskakujące trendy i wyniki badań, w tym na współzależność między każdą z kwestii, którymi należy zarządzać.
Zegarek
Posłuchaj.
O przyszłości konsumentów-Asia-Pacific Predictions series
Szalejąca cyfryzacja, presja na ESG, wstrząsy po Covid – nasza seria filmów porusza Duże trendy w dynamicznie rozwijającym się sektorze konsumenckim w regionie Azji i Pacyfiku
Firmy z sektora konsumenckiego nie wrócą do sytuacji sprzed pandemii – zmiany w modelach biznesowych mają zostać. Reinvention łańcucha dostaw. Obsługa klienta Online. Praca zdalna. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. Wszystko to digitalizacja.
Sposób, w jaki szybko odzyskuje się zaufanie konsumentów, jest inny w każdej jurysdykcji, a wiele krajów wykorzystuje obecnie swoje plany naprawy, aby przeforsować działania na rzecz klimatu. Podobnie jest w przypadku firm konsumenckich budujących zaufanie klientów (i wartość dla akcjonariuszy) poprzez inicjatywy w zakresie kapitału społecznego.
W tej serii nasz zespół ds. sektora konsumenckiego w regionie Azji i Pacyfiku przeanalizuje kluczowe kwestie wpływające na trendy w 2022 r.i podzieli się swoimi prognozami na temat tych, które będą miały trwały wpływ na firmy z sektora konsumenckiego.
Resztę serii odwiedź tutaj
Kluczowe kontakty
Disclaimer
Herbert Smith Freehills LLP posiada licencję na prowadzenie zagranicznej praktyki prawniczej w Singapurze. Tam, gdzie wymagane jest doradztwo w zakresie prawa singapurskiego, w razie potrzeby skierujemy sprawę do licencjonowanych singapurskich praktyk prawnych i będziemy współpracować z nimi.