Latest Post

Rząd Wielkiej Brytanii pozwala pracownikom agencji na pokrycie strajkujących pracowników Patrząc na badania w miejscu pracy, część 14-zamykanie zgłoszeń Stawka dzienna pracowników i wynagrodzenie za nadgodziny: konsekwencje nadchodzącej decyzji Sądu Najwyższego w sprawie Helix V. Hewitt (USA) Nowe prawo z Kolorado drastycznie ogranicza stosowanie porozumień ograniczających zatrudnienie (USA) Badanie dochodzeń w miejscu pracy, część 10 – wymagania dotyczące ujawniania informacji po złożeniu sprawozdania (UK) Konfrontacja z konfliktem: jak radzić sobie z trudnymi sporami pracowniczymi  3 Wskazówki dotyczące komunikacji z różnymi typami osobowości w zespole EEOC aktualizuje wytyczne dotyczące COVID-19, zmienia wytyczne dotyczące testowania i przesiewania objawów (USA) Jak komunikować się ze swoim zespołem-od 2 małych właścicieli biz, którzy opanowali ten proces Wielka Brytania: bezpośrednia oferta płacy złożona w momencie impasu w negocjacjach unijnych była bezprawną zachętą

Fatim Jumabhoy i Shivchand Jhinku koncentrują swoje prognozy na czterech kluczowych obszarach, w szczególności gdy firmy konsumenckie zmagają się ze swoimi stanowiskami post-covid, w tym zarządzaniem dobrostanem pracowników, problemami z powrotem do pracy, rosnącymi roszczeniami dotyczącymi zastraszania i molestowania oraz wzrostem aktywności pracowników. Zwracają uwagę na zaskakujące trendy i wyniki badań, w tym na współzależność między każdą z kwestii, którymi należy zarządzać.

Zegarek

Posłuchaj.

O przyszłości konsumentów-Asia-Pacific Predictions series

Szalejąca cyfryzacja, presja na ESG, wstrząsy po Covid – nasza seria filmów porusza Duże trendy w dynamicznie rozwijającym się sektorze konsumenckim w regionie Azji i Pacyfiku

Firmy z sektora konsumenckiego nie wrócą do sytuacji sprzed pandemii – zmiany w modelach biznesowych mają zostać. Reinvention łańcucha dostaw. Obsługa klienta Online. Praca zdalna. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. Wszystko to digitalizacja.

Sposób, w jaki szybko odzyskuje się zaufanie konsumentów, jest inny w każdej jurysdykcji, a wiele krajów wykorzystuje obecnie swoje plany naprawy, aby przeforsować działania na rzecz klimatu. Podobnie jest w przypadku firm konsumenckich budujących zaufanie klientów (i wartość dla akcjonariuszy) poprzez inicjatywy w zakresie kapitału społecznego.

W tej serii nasz zespół ds. sektora konsumenckiego w regionie Azji i Pacyfiku przeanalizuje kluczowe kwestie wpływające na trendy w 2022 r.i podzieli się swoimi prognozami na temat tych, które będą miały trwały wpływ na firmy z sektora konsumenckiego.

Resztę serii odwiedź tutaj

Kluczowe kontakty

Fatim Jumabhoy Shivchand Jhinku

Disclaimer

Herbert Smith Freehills LLP posiada licencję na prowadzenie zagranicznej praktyki prawniczej w Singapurze. Tam, gdzie wymagane jest doradztwo w zakresie prawa singapurskiego, w razie potrzeby skierujemy sprawę do licencjonowanych singapurskich praktyk prawnych i będziemy współpracować z nimi.